Optie 1: Product reeds defect bij ontvangst

In een uitzonderlijk geval is een product bij ontvangst reeds defect (DOA, Dead On Arrival). Neem binnen 7 werkdagen na ontvangst contact op met onze klantenservic: xclusive-deals@hotmail.com en meld uw klacht. In dit geval krijgt u een nieuw product en hoeft geen reparatieprocedure te doorlopen.


Spelregels DOA-procedure:

§  Het product dient in originele, ongebruikte staat te zijn.

§  Het product dient in de onbeschadigde, niet beschreven fabrieksverpakking voorzien van alle accessoires en boekjes te worden geretourneerd.

§  Na ontvangst en controle stuurt Xclusive-Deals u gratis een nieuw product toe. Uiteraard dient uw retour te voldoen aan bovenstaande voorwaarden. Xclusive Deals streeft ernaar uw retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken.


Optie 2: Product is defect binnen de garantie

Xclusive Deals biedt al haar klanten de mogelijkheid om 6 maanden gebruik te maken van fabrieksgarantie. Voor accessoires, waaronder batterijen, geldt een afwijkende termijn van 3 maanden. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden met uw product, doorloop dan de volgende stappen:

1.    Meld uw product aan op: xclusive-deals@hotmail.com. Zorg ervoor dat u het aankoopbewijs of voucher in kopie meestuurt bij de melding van de klacht.

2.    Xclusive Deals neemt contact met u op m.b.t. de retourprocedure

Onze ervaring is dat als de reparatie van uw product binnen de garantie valt, dat uw product binnen een week gerepareerd naar u teruggestuurd wordt.

Wel of geen garantie?

Het reparatiecentrum van Xclusive Deals bepaalt vervolgens of er sprake is van een defect dat binnen of buiten de garantie valt. Val-, stoot-, vocht- en/of waterschade, zomede beschadigingen aan het scherm of de telefoon/tablet zelf, zijn in ieder geval uitgesloten van garantie. Mocht er sprake zijn van reparatie onder garantie, dan wordt het product na reparatie weer gratis bij u afgeleverd. Constateert het reparatiecentrum, dat de klachten niet gegrond zijn en/of niet kunnen worden onderschreven, dan worden de kosten van het onderzoek en verzending (circa € 65,00) aan u doorberekend.

Mocht er sprake zijn van een defect buiten de garantie, dan wordt u hier door Xclusive Deals van op de hoogte gebracht. U hebt vervolgens de keuze tussen reparatie (indien mogelijk) tegen betaling, het kosteloos laten vernietigen van uw product of het ongerepareerd retour zenden van uw product tegen betaling van onderzoeks- en verzendkosten (ongeveer €65,-).

Reparatiestatus

De normale doorlooptijd van een reparatie is 5 tot 10 werkdagen, maar kan uitlopen als er onderdelen nabesteld moeten worden.

    

Optie 3: Product defect buiten de garantie

Als uw product defect raakt na de gestelde garantietermijn, dan kan Xclusive Deals helaas niet zoveel meer voor u betekenen. Het is vaak wel mogelijk om uw product te laten repareren, maar vaak zijn hier hoge kosten aan verbonden.

Gebruiksschade

Als een product beschadigingen oploopt door het gebruik ervan, dan valt dit niet binnen de garantie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan valschade en vochtschade. Vochtschade ontstaat doordat vloeistoffen in uw toestel komen en onderdelen laten corroderen of kortsluiting veroorzaken.

  • géén afbeelding beschikbaar

    Garantiebepalingen
© 2010 - 2018 xclusive-deals | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel